خوش باش

تنهاترین نفس

دلنوشته های تنهایی


خوش باش

عشق چه بی رحمی

ازپشت حمله میکنی ودیگه رهانمیکنی تااستخوان های شکارت بشکننوپودربشن

مرده گی من چه تعریف تلخی ازعشق برای من نوشت

عشق خیلی غریبه

اصلاآشنانیست

معنای عشق تغییرکرده

موجوداتی به اسم انسان معناشوتغییردادن

شایدهم تغییردادیم......

حالامرزی بین عشق وهوس نیس

مرزی بین عشق وخودخواهی نیس

اصلامرزهابرای همیشه ازبین رفتن

فراموشی شده کارموجوداتی که اسمشون آدمه

فراموش کردن عشق

علاقه

خاطرات

حرف ها

قول ها

ودروغ ها

چقدرراحت فراموش میشن همه چیز

اصلاحرف راست چیه؟

حرف دروغ چیه؟

عشقم.........

توهمه ی این مرزاروازبین بردی

همه ی واژه ها روبرام بی معناکردی

همه ی معناهارو...

اصلادوس ندارم توروبه این کلمه صداکنم

کلمه ی عشق برات سنگینه

وجودت بهم تجربه هایی یاددادکه هیچ وقت فراموششون نمیکنم

حالم ازنامردیت به هم میخوره

تومردانگی رو زیرهزاران سوال بردی

کسی بهم گفت خاطراتونمیشه فراموش کردولی میشه دفنشون کرد

راست میگفت

من هم میخوام خاطرات تورودفن کنم

اگه یکم احساس داشتی میفهمیدی که ...

میفهمیدی من فقط عاشق خودت شده بودم

من فقط چهره ی مهربونتومیدیدم

وبرای همین خنجرعشقوتوی قلبم فروکردم

شایدهم توخنجرعشقوتوی قلبم فروکردی...

ولی پشت این چهره ی مهربونت

خیلی چیزاروبهم فهموندی

بروخوش باش

برو و زندگیتوبساز

میدونم که خدافراموش نمیکنه کاریوکه باهام کردی

بی مرام بروخوش باش

خوش ...................

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

یه دُخـــــــی
ساعت12:31---28 شهريور 1394
سلام گلم!
وبتو دیدم حرف نداره!عالیـــــــه...
آفرین
خوشحال میشم بمنم سر بزنی.منتظرتم


homazamani
ساعت12:59---27 شهريور 1394
وای وبت نازه آفرین
خصوصا این قلب های ناز.
امیداورم به آرزوهات برسی.
ب منم سر بزن.


mehran
ساعت12:17---25 شهريور 1394
از تمام دلخوشی های جهان دل کنده ام روز و شب چشم انتظار لحظه ی جان کندنم باز در آئینه تصویرم کمی نا آشناست از صدای خویش می پرسم که این آیا منم؟!

وبت عــــــــــــالیه


رضا
ساعت15:50---15 شهريور 1394
خوشم اومد لایک

×پرنسس باباجونم×
ساعت12:21---9 شهريور 1394
درسته...عشق این دوره و زمونه واقعا بی رحمه
عاشق شدن تو این روزگار اشتباه محضه به نظر من...
خودمون و خلوت با خدا رو عشقـــــــــــه


ممد صکص
ساعت15:21---1 شهريور 1394
سلام
واقعا عالی بود


666
ساعت12:52---1 شهريور 1394
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, ساعت 17:26 توسط آرزو:

Design By : Bia2skin.ir